GARANTIE & KLACHTEN
GARANTIE
Naast dat wij ons best doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te laten leveren, hopen we ook dat je er lang van mag genieten. We streven er dan ook naar je deze in topconditie aan te leveren.
Helaas gebeurt het wel eens dat er gedurende het transport een besteld product beschadigd of kwijtraakt voordat je deze heb mogen ontvangen. We zien dit als onze verantwoording en willen het dan ook zo goed en snel mogelijk voor je oplossen.
En ondanks dat wij zorgdragen dat de door ons te leveren producten van goede kwaliteit zijn, kan het gebeuren dat er bij normaal gebruik iets met het product gebeurd waarop de garantieregeling van kracht kan zijn. Volgens de wet ben je verplicht om een dergelijk gebrek binnen twee maanden na constatering bij ons kenbaar te maken.
Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij ervoor zorgen dat het desbetreffende product kosteloos gerepareerd of vervangen wordt.
KLACHTEN
Hoewel we ten aller tijden onze uiterste best zullen doen om ze te voorkomen, kan het voorkomen dat je een klacht hebt. Onze insteek zal altijd zijn deze voor je op te lossen. Maak je klacht daarom ook, middels een zo duidelijk mogelijke omschrijving, kenbaar aan ons door deze te mailen naar info@ystyle.nl. Ons streven is om hier binnen 5 werkdagen op te antwoorden.
We gaan er niet vanuit, maar houden er toch wel rekening mee. Mochten we niet tot een oplossing komen, dan kan je via de Stichting Webwinkelkeur (https://www.thuiswinkel.org) je klacht aanmelden.
Verder kan je (als consument in de EU) je klacht, wanneer deze niet elders al in behandeling is genomen, ook indienen via het ODR-platform (Online Dispute Resolution - https://ec.europa.eu/odr) van de Europese Commissie.